links
In mijn gedachten...


Zoekmachines:
Google
Google.pagina.nl
Aanmelden Google
Zoekmachines


Ik heb respect voor:
Harry Mulisch
Rick de Leeuw


Andere logs:
Adam Curry
Bieslog
Mijn Kop Thee


Startpagina's:
Persberichten
Virtual Communities
Communities of Practice


Op vakantie neem ik mee:
Lonely Planet :-)


archives
22 Jan - 28 Jan 2003
29 Jan - 04 Feb 2003
05 Feb - 11 Feb 2003
12 Feb - 18 Feb 2003
26 Feb - 04 Mar 2003
12 Mar - 18 Mar 2003
26 Mar - 01 Apr 2003
02 Apr - 08 Apr 2003
09 Apr - 15 Apr 2003
16 Apr - 22 Apr 2003
23 Apr - 29 Apr 2003
30 Apr - 06 May 2003
07 May - 13 May 2003
14 May - 20 May 2003
21 May - 27 May 2003
28 May - 03 Jun 2003
04 Jun - 10 Jun 2003
11 Jun - 17 Jun 2003
18 Jun - 24 Jun 2003
25 Jun - 01 Jul 2003
02 Jul - 08 Jul 2003
09 Jul - 15 Jul 2003
30 Jul - 05 Aug 2003
06 Aug - 12 Aug 2003
13 Aug - 19 Aug 2003
20 Aug - 26 Aug 2003
27 Aug - 02 Sep 2003
03 Sep - 09 Sep 2003
10 Sep - 16 Sep 2003
17 Sep - 23 Sep 2003
01 Oct - 07 Oct 2003
08 Oct - 14 Oct 2003
15 Oct - 21 Oct 2003
22 Oct - 28 Oct 2003
10 Dec - 16 Dec 2003
17 Dec - 23 Dec 2003
24 Dec - 30 Dec 2003
01 Jan - 07 Jan 2004
08 Jan - 14 Jan 2004
29 Jan - 04 Feb 2004
12 Feb - 18 Feb 2004
19 Feb - 25 Feb 2004
25 Jun - 01 Jul 2007

previous archive next archive


Love XML?
xml

Homepage Jeroen:
Jeroen.com

28.02.03Parkiet in mijn tuin

Hmmmm, het is weer heerlijk weer om in de tuin te zitten, dacht een parkiet. En dus zat er zowaar net een echte gele parkiet vrolijk in mijn tuin te kwetteren. Ik ben wel wat gewend, het stikt hier van de koolmeesjes, pimpelmeesjes, staartmeesjes, vinken, er loopt meestal een konijn in mijn tuin, katten die over de schutting lopen is ook geen uitzondering, maar iets zegt me dat parkieten hier niet horen.

Ik heb het arme beestje nog proberen te vangen met een theedoek, het beestje zal het anders helaas waarschijnlijk niet redden, zeker niet halverwege de winter, maar hij reageerde niet op mijn aanlokkelijke gefluit en zelfs zangzaad en een lekker meergranen boterhammetje hebben niet mogen baten.

Nu maar hopen dat hij het overleeft of zich door iemand anders laat vangen die zich wel over hem wil bekommeren.

# | 12.11 | Admin | two comments, already

Dubieus...

Ik weet nog niet wat ik het meest schokkende nieuws vind op nu.nl: het instorten van een operatietafel tijdens een operatie, of het vinden van een eetlepel tussen het operatiegareel in plaats van een tool om een heup goed te zetten. :-)

http://www.nu.nl/news.jsp?n=115120&c=21

# | 12.33 | Admin | No comments yet

04.03.03Carnaval in Rio

Copacobana, Flaminio, Rio de Janeiro, Muito Bonito, Aaaaarg ik wil terug..... Ik zal moeten blijven dromen van de mooie stranden en zo nu en dan de Lonely planet door moeten kijken want voorlopig zal ik eerst heel erg hard moeten werken voordat ik weer heerlijk kan relaxen.

Nee, dan maar carnaval in Brabant...

Dit jaar is eens anders. Voorgaande jaren had ik altijd de Oeteldonk vlag uit hangen en liep ik vier dagen heerlijk hossend en dweilend met een blond schuimend bier door de straten van Oeteldonk om terug te gaan naar mijn roots, zeg maar. Dit jaar ben ik er vreemd genoeg nog niet echt voor in de "mood" geweest... Misschien doah'k vanoavond toch nog efkes goa, veur de leut ;-)

Ik droom denk ik toch nog maar even verder over Rio, als je het niet erg vindt...

# | 12.51 | Admin | No comments yet

Internetcontact leidt vaak tot liefde en vriendschap!

Aaah, geweldig! Als je nu dus een mailtje achterlaat is het +/- 40% kans dat we vrienden worden! ;-)

(nu niet allemaal tegelijk reageren he?! ;-) LOL!)

Lees maar eens verder op nu.nl:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=116234&c=50

# | 19.42 | Admin | two comments, already