|
links |
|
Zoekmachines: |
|
Ik heb respect voor: |
|
Andere logs: |
|
Startpagina's: |
|
Op vakantie neem ik mee: |
Homepage Jeroen:
Jeroen.com
Hmmmm, het is weer heerlijk weer om in de tuin te zitten, dacht een parkiet. En dus zat er zowaar net een echte gele parkiet vrolijk in mijn tuin te kwetteren. Ik ben wel wat gewend, het stikt hier van de koolmeesjes, pimpelmeesjes, staartmeesjes, vinken, er loopt meestal een konijn in mijn tuin, katten die over de schutting lopen is ook geen uitzondering, maar iets zegt me dat parkieten hier niet horen.
Ik heb het arme beestje nog proberen te vangen met een theedoek, het beestje zal het anders helaas waarschijnlijk niet redden, zeker niet halverwege de winter, maar hij reageerde niet op mijn aanlokkelijke gefluit en zelfs zangzaad en een lekker meergranen boterhammetje hebben niet mogen baten.
Nu maar hopen dat hij het overleeft of zich door iemand anders laat vangen die zich wel over hem wil bekommeren.
Ik weet nog niet wat ik het meest schokkende nieuws vind op nu.nl: het instorten van een operatietafel tijdens een operatie, of het vinden van een eetlepel tussen het operatiegareel in plaats van een tool om een heup goed te zetten. 
http://www.nu.nl/news.jsp?n=115120&c=21
Copacobana, Flaminio, Rio de Janeiro, Muito Bonito, Aaaaarg ik wil terug..... Ik zal moeten blijven dromen van de mooie stranden en zo nu en dan de Lonely planet door moeten kijken want voorlopig zal ik eerst heel erg hard moeten werken voordat ik weer heerlijk kan relaxen.
Nee, dan maar carnaval in Brabant...
Dit jaar is eens anders. Voorgaande jaren had ik altijd de Oeteldonk vlag uit hangen en liep ik vier dagen heerlijk hossend en dweilend met een blond schuimend bier door de straten van Oeteldonk om terug te gaan naar mijn roots, zeg maar. Dit jaar ben ik er vreemd genoeg nog niet echt voor in de "mood" geweest... Misschien doah'k vanoavond toch nog efkes goa, veur de leut 
Ik droom denk ik toch nog maar even verder over Rio, als je het niet erg vindt...
Aaah, geweldig! Als je nu dus een mailtje achterlaat is het +/- 40% kans dat we vrienden worden! 
(nu niet allemaal tegelijk reageren he?!
LOL!)
Lees maar eens verder op nu.nl:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=116234&c=50