links
In mijn gedachten...


Zoekmachines:
Google
Google.pagina.nl
Aanmelden Google
Zoekmachines


Ik heb respect voor:
Harry Mulisch
Rick de Leeuw


Andere logs:
Adam Curry
Bieslog
Mijn Kop Thee


Startpagina's:
Persberichten
Virtual Communities
Communities of Practice


Op vakantie neem ik mee:
Lonely Planet :-)


archives
22 Jan - 28 Jan 2003
29 Jan - 04 Feb 2003
05 Feb - 11 Feb 2003
12 Feb - 18 Feb 2003
26 Feb - 04 Mar 2003
12 Mar - 18 Mar 2003
26 Mar - 01 Apr 2003
02 Apr - 08 Apr 2003
09 Apr - 15 Apr 2003
16 Apr - 22 Apr 2003
23 Apr - 29 Apr 2003
30 Apr - 06 May 2003
07 May - 13 May 2003
14 May - 20 May 2003
21 May - 27 May 2003
28 May - 03 Jun 2003
04 Jun - 10 Jun 2003
11 Jun - 17 Jun 2003
18 Jun - 24 Jun 2003
25 Jun - 01 Jul 2003
02 Jul - 08 Jul 2003
09 Jul - 15 Jul 2003
30 Jul - 05 Aug 2003
06 Aug - 12 Aug 2003
13 Aug - 19 Aug 2003
20 Aug - 26 Aug 2003
27 Aug - 02 Sep 2003
03 Sep - 09 Sep 2003
10 Sep - 16 Sep 2003
17 Sep - 23 Sep 2003
01 Oct - 07 Oct 2003
08 Oct - 14 Oct 2003
15 Oct - 21 Oct 2003
22 Oct - 28 Oct 2003
10 Dec - 16 Dec 2003
17 Dec - 23 Dec 2003
24 Dec - 30 Dec 2003
01 Jan - 07 Jan 2004
08 Jan - 14 Jan 2004
29 Jan - 04 Feb 2004
12 Feb - 18 Feb 2004
19 Feb - 25 Feb 2004
25 Jun - 01 Jul 2007

previous archive next archive


Love XML?
xml

Homepage Jeroen:
Jeroen.com

06.02.03Slaap kindje slaaaaaaaap....

Soms wil het gewoon even niet lukken, zit je hoofd te vol met nieuwe ideeen, loop je over met plannen, blijven de gesprekken die je gehad hebt uren nazingen en wil dat gaaaaaap maar niet komen. Vandaag dus. :-)

Tsja, dan zit er niks anders op dan maar een aantal van die ideeen snel te gaan uitvoeren. Als je de komende uren de site ziet veranderen of nieuwe plannen in je mailbox ziet belanden weet je hoe het zit :-)

# | 05.51 | Admin | No comments yet

08.02.03Met dank aan KPN :-)

Even een dag of twee stilte gehad omdat het aardige KPN een ADSL modem hadden gestuurd die het binnen drie maanden al heeft begeven. Waren zo aardig vergeten te zeggen dat een USB modem toch eigenlijk niet zo geschikt was voor heavy users. Grrrr! Maaaar, aan alles zit een goede kant. Zo'n ethernet modem doet het wel een stukje lekkerder alleen moet je eerst een kleine online it cursus volgen voordat je zo'n ding ingesteld krijgt. En dan heb je dus net geen internet ;-)

# | 08.42 | Admin | No comments yet

Links verwijderen want anders...

Soms blijf je je verbazen over hoe sommige mensen het simpelweg niet begrijpen. Voor de link-popularity.pagina.nl die ik nu aan het bouwen ben kom ik echt de meest bizarre voorbeelden van rechtzaken tegen zoals zelfs een KPMG die het plaatsen van links verbiedt. In een ver verleden heb ik ook nog eens een dergelijk mailtje van onze marketeer uit de oude economie gekregen: De Ster. Of ik de links naar hun wilde verwijderen want anders... Brrrrr, om bang van te worden.

Met de inmiddels ruim 2500 links die ik op Jeroen.com en de diverse Startpagina's beheer hoop ik dat niet iedereen met dat soort onbegrijpelijke verzoeken gaat komen :-)

Overigens kan ik me inderdaad wel voorstellen dat Deutsche Bahn verzoekt links te verwijderen naar sites waar je precies kunt vinden hoe je de Deutsche Bahn kunt sabotteren.

> A little less hyperlinking

# | 09.04 | Admin | No comments yet

11.02.03Britten zien VS als grotere bedreiging dan Irak

Vandaag op nu.nl:

"De Britse bevolking ziet de VS overigens als een grotere bedreiging voor de wereldvrede dan Irak. Dat blijkt dinsdag uit een opiniepeiling van de Britse zender Channel 4. Ongeveer 32 procent van de Britten ziet de VS als grootste bedreiging. Irak en Noord-Korea scoren allebei 27 procent."

Dat zou Blair en Bush toch wel een beetje aan het denken moeten zetten... Ik vrees dat Mandela gelijk heeft met de kortzichtigheid van Bush. Blijkbaar beginnen zelfs de Britten de VS nu ook al als schurkenstaat te zien. What's next...?

# | 13.02 | Admin | No comments yet

CNN zonet:

De navo is opgezet vanwege een oude aggressor: Rusland

De votes tegen het helpen van Turkije door Belgie, Duitsland en Frankrijk zijn een statement voor wat wordt gezien als de nieuwe aggressor: Amerika

Zouden ze het gaan begrijpen wat unilaterisme voor gevolgen heeft?

# | 17.13 | Admin | No comments yet