|
links |
|
Zoekmachines: |
|
Ik heb respect voor: |
|
Andere logs: |
|
Startpagina's: |
|
Op vakantie neem ik mee: |
Homepage Jeroen:
Jeroen.com
Dat zou goed nieuws zijn, maar zal het echt gebeuren? Ik vrees helaas van niet, alleen al die mensen die uit onwetendheid op knullige wijze spammen zullen altijd wel blijven bestaan. Webwereld heeft er in ieder geval een erg optimistisch bericht over:
> http://www.webwereld.nl/nieuws/15207.phtml
Vandaag in Wijkwebsites.nl: een discussie over verschillende vormen van promotie en wat wel en niet werkt.
U bent uitgenodigd!
> www.wijkwebsites.nl