links
In mijn gedachten...


Zoekmachines:
Google
Google.pagina.nl
Aanmelden Google
Zoekmachines


Ik heb respect voor:
Harry Mulisch
Rick de Leeuw


Andere logs:
Adam Curry
Bieslog
Mijn Kop Thee


Startpagina's:
Persberichten
Virtual Communities
Communities of Practice


Op vakantie neem ik mee:
Lonely Planet :-)


archives
22 Jan - 28 Jan 2003
29 Jan - 04 Feb 2003
05 Feb - 11 Feb 2003
12 Feb - 18 Feb 2003
26 Feb - 04 Mar 2003
12 Mar - 18 Mar 2003
26 Mar - 01 Apr 2003
02 Apr - 08 Apr 2003
09 Apr - 15 Apr 2003
16 Apr - 22 Apr 2003
23 Apr - 29 Apr 2003
30 Apr - 06 May 2003
07 May - 13 May 2003
14 May - 20 May 2003
21 May - 27 May 2003
28 May - 03 Jun 2003
04 Jun - 10 Jun 2003
11 Jun - 17 Jun 2003
18 Jun - 24 Jun 2003
25 Jun - 01 Jul 2003
02 Jul - 08 Jul 2003
09 Jul - 15 Jul 2003
30 Jul - 05 Aug 2003
06 Aug - 12 Aug 2003
13 Aug - 19 Aug 2003
20 Aug - 26 Aug 2003
27 Aug - 02 Sep 2003
03 Sep - 09 Sep 2003
10 Sep - 16 Sep 2003
17 Sep - 23 Sep 2003
01 Oct - 07 Oct 2003
08 Oct - 14 Oct 2003
15 Oct - 21 Oct 2003
22 Oct - 28 Oct 2003
10 Dec - 16 Dec 2003
17 Dec - 23 Dec 2003
24 Dec - 30 Dec 2003
01 Jan - 07 Jan 2004
08 Jan - 14 Jan 2004
29 Jan - 04 Feb 2004
12 Feb - 18 Feb 2004
19 Feb - 25 Feb 2004
25 Jun - 01 Jul 2007

previous archive next archive


Love XML?
xml

Homepage Jeroen:
Jeroen.com

14.02.03DMOZ update weer!

DMOZ.org is een directory van links die samengesteld wordt door ruim 50.000 editors. Sta je in DMOZ, dan krijg je van Google een veeeel hogere waardering.

Ok, leuk verhaal, maar DMOZ heeft het afgelopen halve jaar geen update kunnen maken door technische problemen. Die zijn nu opgelost en de nieuwe gegevens worden binnenkort aan Google toegevoegd. En aangezien Jeroen.com nog maar 3 maanden oud is en dus nog niet zo lang in DMOZ staat is dat heel belangrijk voor de positie van jeroen.com in Google! Me happy :-)

Heb je trouwens de valentijnsversie van Google gezien?? Gaaaaf! ;-)

> www.google.com

# | 13.44 | Admin | Only one comment

Amerika liegt over Terreur dreiging

Tsja, als je kijkt hoe strategisch Amerika de VN afbreekt, hoe strategisch Amerika tweespant probeert te zaaien in Europa en hoe erg Amerika zijn best doet om het "product" Werelddominantie neer te zetten, dan verbaast het volgende nieuws geenszins...

Volgens ABC zou de verhoging van de alert status naar "orange" gebasseerd zijn op leugens van een Al qaeda lid. Dit lid zou niet door de leugendetector test zijn gekomen. De vraag is dan nu ook waarom de alert status niet verlaagd wordt, of zou het bewust gebruikt worden om de Amerikanen te winnen voor een oorlog tegen Irak. Helaas beschikt de geschiedenis van de VS over voldoende van dergelijke voorbeelden.


http://www.abcnews.go.com/sections/wnt/US/terror030213_falsealarm.html

# | 14.32 | Admin | No comments yet

17.02.03Brrrr....

Brrrrr, min 5 is toch best koud als je een uur op de motor zit... :-) Ik had me goed aangekleed dus alleen maar koude vingers en een beetje bevroren teentjes. Gelukkig kan ik nog typen! Vaag, de binnenkant van mijn helm was aangeslagen geraakt en daarna bevroren!

# | 10.45 | Admin | two comments, already

18.02.03Don't misunderestimate Bushism en Dot-communism

Leuk, de jaarlijkse nieuwe woorden zijn weer bekend en in Amerika blijkt het nieuwe taalgebruik anno 2003 voornamelijk bepaald te zijn door het middelmatige taalgebruik van de Mister President himself.

Enkele voorbeelden:

misunderestimate (to seriously underestimate),
embetter (to make emotionally better -- the opposite of embitter),
resignate (as in "They said this issue wouldn't resignate with the people")
and foreign-handed (as in "I have a foreign-handed foreign policy")

Een leuke is: dot-communism (the conviction that everything on the Web should be free or, at least, paid for by someone else.)

> http://channels.netscape.com/ns/news/package.jsp?name=news/bush/bushisms

# | 09.22 | Admin | 23 comments, already