links
In mijn gedachten...


Zoekmachines:
Google
Google.pagina.nl
Aanmelden Google
Zoekmachines


Ik heb respect voor:
Harry Mulisch
Rick de Leeuw


Andere logs:
Adam Curry
Bieslog
Mijn Kop Thee


Startpagina's:
Persberichten
Virtual Communities
Communities of Practice


Op vakantie neem ik mee:
Lonely Planet :-)


archives
22 Jan - 28 Jan 2003
29 Jan - 04 Feb 2003
05 Feb - 11 Feb 2003
12 Feb - 18 Feb 2003
26 Feb - 04 Mar 2003
12 Mar - 18 Mar 2003
26 Mar - 01 Apr 2003
02 Apr - 08 Apr 2003
09 Apr - 15 Apr 2003
16 Apr - 22 Apr 2003
23 Apr - 29 Apr 2003
30 Apr - 06 May 2003
07 May - 13 May 2003
14 May - 20 May 2003
21 May - 27 May 2003
28 May - 03 Jun 2003
04 Jun - 10 Jun 2003
11 Jun - 17 Jun 2003
18 Jun - 24 Jun 2003
25 Jun - 01 Jul 2003
02 Jul - 08 Jul 2003
09 Jul - 15 Jul 2003
30 Jul - 05 Aug 2003
06 Aug - 12 Aug 2003
13 Aug - 19 Aug 2003
20 Aug - 26 Aug 2003
27 Aug - 02 Sep 2003
03 Sep - 09 Sep 2003
10 Sep - 16 Sep 2003
17 Sep - 23 Sep 2003
01 Oct - 07 Oct 2003
08 Oct - 14 Oct 2003
15 Oct - 21 Oct 2003
22 Oct - 28 Oct 2003
10 Dec - 16 Dec 2003
17 Dec - 23 Dec 2003
24 Dec - 30 Dec 2003
01 Jan - 07 Jan 2004
08 Jan - 14 Jan 2004
29 Jan - 04 Feb 2004
12 Feb - 18 Feb 2004
19 Feb - 25 Feb 2004
25 Jun - 01 Jul 2007

previous archive next archive


Love XML?
xml

Homepage Jeroen:
Jeroen.com

30.04.03Google logo's #3



Ter ere van koninginnedag 2003...

I'm feeling very lucky... ;-)


Zie ook:

> Google.nl
> Google holidaylogos

> Zie verder op j.com: "Google logo's #2"
> Zie verder op j.com: "Google vandaag"

# | 13.00 | Admin | three comments, already

01.05.03Ali chemicali

Grappig, Google heeft mij op nummer tien gezet als je zoekt op "ali chemicali". I'm feeling lucky...

Wat me trouwens opviel was dat Google gisteren ook een pijnlijk steekje heeft laten vallen. Als je naar Google.be ging kreeg je daar ook het mooie koninginnedag logo. En dat zullen de Belgen nou weer niet echt leuk vinden :-) Die denken al sinds 1830 heel anders over het Nederlands koningshuis...

# | 08.39 | Admin | No comments yet

Air - Moon Safari

Ik kan vandaag nog niet echt op gang komen. Al wel heel veel gedaan, maar ben gewoon nog heel erg slaperig. Misschien moet ik wat snellere muziek opzetten dan dat heeeerlijke Air. Veel te goed, veel te rustig...

# | 09.30 | Admin | two comments, already

Gone in 60 seconds...

Mijn buit van koninginnedag was de originele versie van Gone in 60 seconds voor 2 euro. Ok, je mag niet te kritisch zijn voor deze film, niet te veel verwachten van de dialogen, de acteurs en de verhaallijn, maar... die achtervolging van 42 minuten is geweldig! Ik had nooit verwacht dat de bluesbrothers ooit nog eens overtroffen zouden worden in het aantal auto's dat in één film naar het autowalhalla vliegt. Ook leuk zijn alle klassieke auto en ik heb zelfs een keer of drie een Volvo Katterug langs zien komen... Eleanor blijft natuurlijk de hoofdrol hebben ;-)

# | 19.57 | Admin | No comments yet

02.05.03Spam, de tegenaanval

Het klinkt een beetje als de titel van de nieuwste Star Wars film (mei 2004), maar het gaat om een van de grootste plagen van het Internet. Wat de laatste weken echter vrijwel continu in het nieuws begint te komen, zijn grootschalige tegenaanvallen van de slachtoffers. Er zijn inmiddels drie congresleden gekomen met een tweetal wetsvoorstellen die spam tegen moeten gaan, steeds meer Amerikaanse staten komen met anti-spam wetgeving en zelfs Yahoo, Microsoft en AOL zijn gaan samenwerken in de strijd tegen spam door gezamenlijk rechtzaken te gaan voeren en producten tegen spam te ontwikkelen. En ook op E-merce.nl zijn verhitte discussies gaande over Spam. Al deze ontwikkelingen geven eigenlijk de ernst van het probleem aan.

Tegelijkertijd zie je ook steeds meer onheilsberichten over bijvoorbeeld het spammen van mobiele telefoons. We zijn er nog lang niet, maar er begint in ieder geval wat tot leven te komen in de acties tegen mensen die het nodig vinden om mijn mailbox met 150 berichten per dag onbruikbaar te maken. :-(

Een overzicht van de anti-spam acties van de afgelopen weken:

> www.businessweek.com: Slam spam

Op hoop van zegen...

# | 12.27 | Admin | No comments yet

Amazon.com Associate Program

Kijk eens aan, ik kreeg zojuist mijn kwartaalomzetten van mijn online boekenwinkeltje binnen, en jawel, ik heb $215 omgezet en zo inmiddels $31.83 verdiend! Niet slecht, wie had dat verwacht! ;-)

Allemaal bedankt, en blijf boeken kopen in mijn winkeltje. ;-)

> www.jeroen.com/boekenwinkel/

# | 12.42 | Admin | No comments yet

06.05.03Google Dance gestart

Het lijkt er op dat de Google Dance (maandelijkse update van Google) is gestart. De eerste resultaten zijn niet zo positief lijkt wel. Alhoewel er ruim 200 links naar j.com staan ziet Google er nog maar 32 (vorige maand 64). Dit lijkt een algehele trend aangezien bij yahoo.com nog maar 384.000 van de 661.000 links worden gezien. Detail ;-) Het lijkt er op dat Google in de nieuwe update de lat wat hoger heeft gelegd.

Het artikel over zoekmachines op j.com ziet Google nu als een aparte, nieuwe site, waarschijnlijk omdat er diverse externe links naar dat artikel zijn geplaatst. En aangezien Google nieuwe sites in eerste instantie heel laag waardeert ben ik daar komende maand mijn pagerank voor kwijt :-( Volgende maand misschien wel meer geluk. Ik sta met "populairste zoekwoorden" nog wel op 1 ;-)

> Google Dance Machine
> Google Update History

# | 12.59 | Admin | No comments yet