|
links |
|
Zoekmachines: |
|
Ik heb respect voor: |
|
Andere logs: |
|
Startpagina's: |
|
Op vakantie neem ik mee: |
Homepage Jeroen:
Jeroen.com
Pfff, het is me het dagje wel hoor, vanochtend vanuit Belgie naar Nederland. In Nederland naar de andere (zuid-) kant van Eindhoven gereden om iemand met autopech weg te brengen. Toen een uur later een afspraak aan de noordkant van Eindhoven en zometeen weer naar Veghel voor een andere afspraak. De Belgische Shell mag blij met mij zijn.
Vanavond lekker een glaasje wijn en nagenieten van de vreselijke toespraak van Bush. Het is voor communicatie-onderzoekers weer smullen want dit worden weer leuke cases in propaganda. Inhoudelijk was het echter weer flinterdun
Hypothetisch kun je Irak natuurlijk veel aanrekenen maar een beetje bewijs mag je wat mij betreft wel geven voordat je (weer!) 100.000 iraqezen naar het islamitische Walhalla schiet...
Hoe cru het ook mogen zijn, het nieuws van het afgelopen weekend was opvallend. Voor het eerst in tijden geen nieuws over aanslagen in Israel of de op handen zijnde oorlog in Irak. Het nieuws werd gedomineerd door de watersnood van 1953 en het tragische ongeluk van de Space Shuttle Columbia. Dus wel Israel in het nieuws, maar dan vanwege de Israelische astronaut en wel Amerika in het nieuws, maar dan vanwege iets wat nu eens een ongeluk is. Vreemd genoeg was ik enigszins blij dat het nieuws eens anders was, net zoiets als de verkiezings- en lijsttrekkersmoeheid van afgelopen januari. Hoe tragisch ook...