links
In mijn gedachten...


Zoekmachines:
Google
Google.pagina.nl
Aanmelden Google
Zoekmachines


Ik heb respect voor:
Harry Mulisch
Rick de Leeuw


Andere logs:
Adam Curry
Bieslog
Mijn Kop Thee


Startpagina's:
Persberichten
Virtual Communities
Communities of Practice


Op vakantie neem ik mee:
Lonely Planet :-)


archives
22 Jan - 28 Jan 2003
29 Jan - 04 Feb 2003
05 Feb - 11 Feb 2003
12 Feb - 18 Feb 2003
26 Feb - 04 Mar 2003
12 Mar - 18 Mar 2003
26 Mar - 01 Apr 2003
02 Apr - 08 Apr 2003
09 Apr - 15 Apr 2003
16 Apr - 22 Apr 2003
23 Apr - 29 Apr 2003
30 Apr - 06 May 2003
07 May - 13 May 2003
14 May - 20 May 2003
21 May - 27 May 2003
28 May - 03 Jun 2003
04 Jun - 10 Jun 2003
11 Jun - 17 Jun 2003
18 Jun - 24 Jun 2003
25 Jun - 01 Jul 2003
02 Jul - 08 Jul 2003
09 Jul - 15 Jul 2003
30 Jul - 05 Aug 2003
06 Aug - 12 Aug 2003
13 Aug - 19 Aug 2003
20 Aug - 26 Aug 2003
27 Aug - 02 Sep 2003
03 Sep - 09 Sep 2003
10 Sep - 16 Sep 2003
17 Sep - 23 Sep 2003
01 Oct - 07 Oct 2003
08 Oct - 14 Oct 2003
15 Oct - 21 Oct 2003
22 Oct - 28 Oct 2003
10 Dec - 16 Dec 2003
17 Dec - 23 Dec 2003
24 Dec - 30 Dec 2003
01 Jan - 07 Jan 2004
08 Jan - 14 Jan 2004
29 Jan - 04 Feb 2004
12 Feb - 18 Feb 2004
19 Feb - 25 Feb 2004
25 Jun - 01 Jul 2007

previous archive


Love XML?
xml

Homepage Jeroen:
Jeroen.com

27.01.03Eindelijk...

Eindelijk, voor mij is Mc luhan's Electronic Highway ook een weg geworden die snel gaat. We hebben vanaf vandaag highspeed internet en dit is dus ook voor mij het begin van mijn Weblog@!

Let the Blog begin...

# | 09.44 | Admin | No comments yet

In mijn gedachten...

Ben ik bij jou....

Maar wie ben ik?

In mijn gedachten zie je:

Een bundel vol energie, een liefhebber, ik heb lief Rio de Janeiro, Copacobana, New York en Berlijn (ook al is het daar soms koud...), Rome, Pompeji (ook al is het daar soms heet...), tijd, reizen en tijdreizen, Italie, een huis in Toscana en een bord heerlijke pasta in huis, Passie, Amore, Paixo, Liefde, Liebe, Sex, mijn natte droom om een Volvo Katterug, Volvo is a Family Sports car, een Audi TT wat minder, sporten maakt je geest helder, Led Zeppelin en Kruder & Dorfmeister soms ook & soms niet, geef me dan Brood en Beatrix, 4 Kippen en een (H)ei(jboer), Corneille is een vogel dan wel Frans voor kraai, Hitler schilderde ook, maar was erg slecht, Harry Mulisch is voer voor psychologen, maar WAT is wijsheid? De ontdekking van de Hemel bleek Pulp Fiction, Say WHAT?! Quentin Tarantino is voor mij True Romance, Say what AGAIN?! Alessi is more maar dan als kunst voor kleine kinderen, ontdek het kind in mij, vind Yippie, Flippie en de 18+ Hippy, Orange makes you feel good, rode wijn ook, Cuba Libre velt vroeg of laat Castro en Beatrix overleeft Herman Brood, zelfs nadat hij haar bij het oud vuil zette in Bart Chabot’s Broodje Halfom.

"Wees niet bevreesd, klein kuddeke..."
Aldus Herman over De Hoedster van de Nederlandse staat.

PUNT

# | 09.46 | Admin | No comments yet

Eerste posting: boosopbalkenende.nl

Onze Harry Potter heeft de eerste boze reacties na de nieuwe verkiezingen al binnen. op www.boosopbalkenende.nl vind je een internet-forum dat tot doel heeft CDA-leider Balkenende te bewegen tot een coalitie met de PvdA, tenminste, als de site het doet. De actie was zo succesvol dat de site meteen uit de lucht is gevlogen :-)

# | 10.05 | Admin | No comments yet

Gulf War 2 (aka World War 2.5)

Geweldig, speel het spel en leer hoe je met een slag 1 miljard moslims achter je aan kunt krijgen. Het kost wel ongeveer 10 minuten voordat je er achter bent hoe het allemaal echt gaat aflopen...

www.idleworm.com/nws/2002/11/iraq2.shtml

# | 15.17 | Admin | No comments yet

28.01.03Ain'the pretty: the New Hulk!!!!



Gaaf, de nieuwe hulk komt er aan en de eerste foto's zijn ondertussen uitgelekt! De Trailer in Quicktime formaat vind je hier (5,8 MB) en de screenshots uit het filmpje zijn hier te bewonderen. Tiss weer een aardig mannetje geworden en hij schijnt weer met tanks enzo te kunnen gaan gooien. Je moet je talenten goed gebruiken....

# | 12.43 | Admin | No comments yet