links
In mijn gedachten...


Zoekmachines:
Google
Google.pagina.nl
Aanmelden Google
Zoekmachines


Ik heb respect voor:
Harry Mulisch
Rick de Leeuw


Andere logs:
Adam Curry
Bieslog
Mijn Kop Thee


Startpagina's:
Persberichten
Virtual Communities
Communities of Practice


Op vakantie neem ik mee:
Lonely Planet :-)


archives
22 Jan - 28 Jan 2003
29 Jan - 04 Feb 2003
05 Feb - 11 Feb 2003
12 Feb - 18 Feb 2003
26 Feb - 04 Mar 2003
12 Mar - 18 Mar 2003
26 Mar - 01 Apr 2003
02 Apr - 08 Apr 2003
09 Apr - 15 Apr 2003
16 Apr - 22 Apr 2003
23 Apr - 29 Apr 2003
30 Apr - 06 May 2003
07 May - 13 May 2003
14 May - 20 May 2003
21 May - 27 May 2003
28 May - 03 Jun 2003
04 Jun - 10 Jun 2003
11 Jun - 17 Jun 2003
18 Jun - 24 Jun 2003
25 Jun - 01 Jul 2003
02 Jul - 08 Jul 2003
09 Jul - 15 Jul 2003
30 Jul - 05 Aug 2003
06 Aug - 12 Aug 2003
13 Aug - 19 Aug 2003
20 Aug - 26 Aug 2003
27 Aug - 02 Sep 2003
03 Sep - 09 Sep 2003
10 Sep - 16 Sep 2003
17 Sep - 23 Sep 2003
01 Oct - 07 Oct 2003
08 Oct - 14 Oct 2003
15 Oct - 21 Oct 2003
22 Oct - 28 Oct 2003
10 Dec - 16 Dec 2003
17 Dec - 23 Dec 2003
24 Dec - 30 Dec 2003
01 Jan - 07 Jan 2004
08 Jan - 14 Jan 2004
29 Jan - 04 Feb 2004
12 Feb - 18 Feb 2004
19 Feb - 25 Feb 2004
25 Jun - 01 Jul 2007

previous archive next archive


Love XML?
xml

Homepage Jeroen:
Jeroen.com

13.03.03Bekende Nederlanders...

Het aantal BN-ers in mijn omgeving lijkt aardig te gaan stijgen! :-)

Was de afgelopen weken Berny raaymakers al twee keer op de televisie met haar tweelingen (zie www.twee-en-meer.nl kreeg ik zojuist te horen dat mijn "Mental Coach", oom, goede klant, top Clown, voormalig Prins Carnaval van Laren etc. Kees Krijnen door de Universiteit van Nijenrode, Ernst & Young en het Ministerie van Economische Zaken was genomineerd voor "Entrepreneur van het jaar". Chique hoor.

Maar de absolute topper deze week is toch wel Jos Oerlemans:

Heb je de afgelopen week iets gezien van "de uitdaging voor Nederland"? Gaat over mensen die met een handicap in de schijnwerper worden gezet. En afgelopen maandag was Jos oerlemans (www.dommelweb.nl gedurende 4 uur bij Edwin Evers op radio 538. Jos, je was geweldig!!!! Hij mocht zelfs een nummer live op de radio spelen met gitaar en zang. Knap gedaan. Nieuwe idol :-) Enneuh, jos, je lijstje met muziek die je gedraaid had was ook super! Kun je een cd-tje branden? ;-)

Nah, foto's en playlist moet je hier maar eens bekijken:

http://www.deuitdagingvoor.nl

# | 11.41 | Admin | No comments yet

14.03.03Wat is wijsheid?

Niemand heeft de wijsheid in pacht.

Sorry, maar ik kon het echt niet laten de wijsheid.pagina.nl over te nemen ;-) LOL!

Je vindt er veel links naar citaten en aforismen. Aangezien ik ze niet in pacht heb, heb ik ze geleend en gelinkt:

> wijsheid.pagina.nl

# | 11.01 | Admin | No comments yet